Sitemizde şuan toplam 5876 film bulunmaktadır.

Maymunlar Cehennemi Şafak Vakti izle

1



40.301
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Maymunlar Cehennemi Şafak Vakti izle

Maymunlar Cehennemi Şafak Vakti izle, Maymunlar Cehennemi Şafak Vakti full izle, Maymunlar Cehennemi Şafak Vakti türkçe dublaj izle, Maymunlar Cehennemi Şafak Vakti hd izle, Filmin bu bölümünde Alz 113 Virüsü hızla tüm Dünya’ya yayılmaya başlarken Caesar ve arkadaşları San Francisco’da yaşayan insanlara büyük panik yaşatıyorlar. Virüs’ten kurtulan insanlar ve Caesar’ın liderliğini yaptığı maymunlar, kaos ve ölümün kol gezidiği dünyada hayatta kalmak için mücadele edecek dır.

Tür: 2014 Filmleri, 3D Filmler, Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler

IMDB Puanı: 8.1

Yönetmen: Matt Reeves

Oyuncular: Gary Oldman, Judy Greer, Andy Serkis, Toby Kebbell, Keri Russell

BENZER FILMLER
Carandiru izle
159 izlenme
Şeytan 4 izle
168 izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Maymunlar Cehennemi Şafak Vakti izle” filminde 45 Yorum bulunuyor.
  1. Mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    Süper ya 3’üncü de çıkar inşallah

  2. Emre - 3 sene önce demiş ki:

    film iyiydi ama yarısı işaret dili alt yazı olsa dahada iyi olabilirdi =)

  3. Sinan - 3 sene önce demiş ki:

    Bence filmin devamı kesinlikle olacak.Altyapısı bu film ile hazırlanmış olup;son sahneden de bu anlaşılmaktadır.Senaryo biraz daha değişik hale getirilebilir ve duygusal kısımlar yarı yarıya azaltılıp, savaş sahneleri çoğaltılabilir di iyi de olurdu.

  4. YUNUS - 3 sene önce demiş ki:

    çok ses kayması oldu filmi doğru düzgün anlayamadım

  5. rabia - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel film çok sevdim maymunlar çok akıllı liderleride çok akıllı izlemenizi tavsiye ederim

  6. Renas - 3 sene önce demiş ki:

    Süper Bi filmdi ama ruhum karardı

  7. sdf - 3 sene önce demiş ki:

    aga BUNLARA Bİ ŞİŞE VOTKA VER BAK NASI MAYMUNA DÖNÜYOLAR 😀 ASD ASDF SD

  8. anıl - 3 sene önce demiş ki:

    Ya SEZARIN SAHİBİ 3 TE CIKICAKMI COK SÜPER Bİ FİLM İZLEDİĞİM EN IYI FILMLERDEN BIRI

  9. Umut - 3 sene önce demiş ki:

    ses kayması oluyo ara sıra fark eden varmı ? ama onun dışında filim güzel ama amaç biraz daha ilginç olsaydı keşke

  10. kerem - 3 sene önce demiş ki:

    64. dk daki şarkının adını bilen var mı?

    • şahin - 3 sene önce demiş ki:

      KEREM sanırım şarkı the band the weight

  11. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    bu filim 1 nomara yayinda gecen erkeze tesekur etim super bir filim di

  12. ismail - 3 sene önce demiş ki:

    bu film adamı öldürüyor ve kavagabaşlıyor maymunlar ynince mamunlarla barışıyorlar

  13. neo - 3 sene önce demiş ki:

    film idare ederde 120 dakikadan itibaren ses 30 saniye kayıyor malesef herşey iç içe geçiyor

  14. selcuk - 3 sene önce demiş ki:

    Admin kardesım film donuyor ama güzel film eline koluna saglık krdsm .

  15. derman - 3 sene önce demiş ki:

    filme berbat diyen salakların zeka seviyesine aldanmayın çünkü onlarda bu maymunlarun %1 i kadar beyin yok bilim kurgunun ne olduğunu bilmeyen asalaklar.film çok güzel insanlık dersi vermiş ama birincisini izlemeden bunu izlemeyin.admin eline sağlık.

  16. timurhan - 3 sene önce demiş ki:

    o gördügnüz koba varya işte o şerefsiz koba yani o olümü haketti çok kaşındı film ise sssssüüüüüüüüüüüüppppppppppeeeeeeeerrrrrrrrrr derim beyler kesinlikle izleyin

  17. samsunlu - 3 sene önce demiş ki:

    o şerefsz koba karıştrdı ortalğı 😀

  18. filmdenetkilenenadam - 3 sene önce demiş ki:

    Adamlar Resmen 3 Çıkacak Demiş 🙂

  19. kadir yurt - 3 sene önce demiş ki:

    bizim de ailecek film de oynayasımız geldi…. dramatik bir son olmuş yada başlangıç giibbbi

  20. orangutan - 3 sene önce demiş ki:

    filim güzel ama türkçe dublaj osa güzel olurdu 3 de bekleriz

  21. aslann - 3 sene önce demiş ki:

    süper filimmmmmmmmm

  22. kaanmehmet - 3 sene önce demiş ki:

    film muazzam cesar yine baba 😉 😀 yorumlarda bi ongutluk gördüm 3d diyen mallar film 3d diil part 1 2 720p ordan izleyin gözlüğü takıpta hayal kurmayın

  23. EFA - 3 sene önce demiş ki:

    Maymun alasım geldi .

  24. berk - 3 sene önce demiş ki:

    guzelde ben maymunlar cehennemi da 1 bakmistim 2005 oda guzeldi ama o karisik bi filmdi bundan onceki degil da bi vardi ama ismini unutum

  25. filmci baba - 3 sene önce demiş ki:

    süper kesin izleyin brinci filmine 100 basar 3 çıkabilir

  26. deniz yılmaz - 3 sene önce demiş ki:

    film süper manyak bi şeydi galiba ilk duygulanan insan benm herkese tavsiye ederim vaooov adamım :))))

  27. y.emre çetin - 3 sene önce demiş ki:

    sınıf kavgası nda millet izler ya aynısı 😀 1:49:00

  28. reber avar - 3 sene önce demiş ki:

    filme begndim ama hd dil de

  29. mehmet akif şimşek - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten enfes bir flim izlemenizi tavsiye ederim çok aksiyonlu bir film

  30. salim - 3 sene önce demiş ki:

    adamlar yapmış izleyin

  31. NESLİ - 3 sene önce demiş ki:

    Görüntü Kalitesi Berbat Ama Film Muhtelem Olmuş 🙂 3. sü Dahada Güzel Olcak Gibi

  32. attım - 3 sene önce demiş ki:

    ne dandik film

  33. anonim bilinmez - 3 sene önce demiş ki:

    Film bok gibi. Açıkçası 2 saat kaybınız olur. Bu ne lan böyle film mi olur elin eşşeği dünyayı ele geçiriyo insanlık nerede? Ey kardeşlerim siz siz olun dünyayı bunun gibi eşşeklere kaptırmayın!

    • turkey - 3 sene önce demiş ki:

      Lan mal gelmis burda dunyayi esekler almis diyo filmin birincisini izleseydin anlardin ve filmin basindada diyo dünyada virüs salgini var diye . Bilmeden yorum atmayin boyle mallar gibi

  34. KEREM - 3 sene önce demiş ki:

    film müthişti ayrıca merak edenler için bu film 3 leme yani devam filmi çıkacağı kesinleştirildi

  35. kaan - 3 sene önce demiş ki:

    gözlüğü taktığım halde normal gözüküyo yaa

  36. Evren - 3 sene önce demiş ki:

    Sinema çekimi.. 🙁

  37. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    3 d izledik ama zor yüklendi

  38. misafir - 3 sene önce demiş ki:

    Öff bu nasıl bi film allahım… Ağlaya ağlaya izledim resmen… Böyle birşey yok gerçekten ;( Bizim gözlüğümüz yok tabii, n’pacaksın çıplak gözle izledik işte… Biz de isterdik hd kalitesinde izlemeyi ama bulduğumuzla yetindik işte… İçeriği yetti de arttı zaten…

  39. ece - 3 sene önce demiş ki:

    film harikaydı. siteye koyduğunuz için teşekkürler 🙂 😀

  40. Alper - 3 sene önce demiş ki:

    Siteye koyduğunuz için teşekkürler 3D olması farklı bi güzellik katıyor ama sakın gözlüksüz izlemeyin 🙂 filmi herkese tavsiye ederim çok güzel

  41. onur salih ilterli - 3 sene önce demiş ki:

    güzel bir film serinin ilk filmini izlemeden bunu izlemenizi tavsiye etmem devamı gelecek gibi 😀

  42. aysel - 3 sene önce demiş ki:

    film 3 d bizdede 3d gözlükler vardı şansa bak ya